Kaiku -audiomainonnan kilpailun voittajat julkistettiin 13.3. KaikuGaalassa.
Nollalinjan Silent night, violent night voitti paitsi yhteiskunnallinen-kategorian se pokkasi myös Grand Prix -palkinnon. Vuoden mainostajan on OP Ryhmä.
Nollalinjan Silent night, violent night voitti paitsi yhteiskunnallinen-kategorian se pokkasi myös Grand Prix -palkinnon. Vuoden mainostajan on OP Ryhmä.
Tänä vuonna kilpailuun osallistui 37 tiimiä yhteensä 53 kilpailutyöllä. Näistä shortlistalle nousi yhteensä 30 työtä. Kolme tiimiä sai shortille kaksi kilpailutyötä ja yksi tiimi peräti kolme.
Blogi | "Millaista suojaa tekoälyjärjestelmän tuottama visuaalinen aineisto nauttii ja voiko muu taho hyödyntää alkuperäisen mainoksen toteuttaneen työtä, jos työ ei nauti tekijänoikeudellista suojaa?"
Marketing Finlandin Markkinointihankinnan työryhmä julkaisi vuonna 2020 raportin "Eväitä ja ajatuksia hyvään kumppanuuteen", joka nyt saa kaivattua jatkoa.
Yritysten sponsorointi-investoinnit eivät juurikaan kasvaneet 2023.
Mainonnan eettisen neuvoston (MEN) uusimmat lausunnot.
Naistenpäivänä lanseerattava Bucket Agency uskoo puheen voimaan. Luovuutta ryöppyävä viestintätoimisto valjastaa word of mouth -ilmiön asiakkaidensa tärkeimmäksi voimavaraksi.
Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen Awards palkitsi jälleen vuoden parhaat sponsorointi ja tapahtumatoteutukset loppuunmyydyssä gaalassa Kulttuurikasarmilla 7.3.2024.
Edellisen vuoden parhaat mainoselokuvat palkittiin Voitto-gaalassa Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä.