Älä koskaan oleta mitään – paitsi luottamusta
Blogi | "Luottamus on tunnetusti hyvin toimivan organisaation peruspilari, mutta usein oireet sen säröilystä jäävät huomaamatta."
Blogi | "Luottamus on tunnetusti hyvin toimivan organisaation peruspilari, mutta usein oireet sen säröilystä jäävät huomaamatta."
Viime viikolla Tallinnassa pidetyssä Making Sense -seminaarissa puhunut Sir John Hegarty kyseenalaistaa tavan, jolla teemme markkinointia.
Eurobest on julkistanut ensimmäiset kilpailun finaaliin päässeet kampanjat. Suomesta Innovation-kategorian shortlistalla on TBWA\Helsinki kampanjalla Fortum + Fishheart.
WFA:n ja Ebiquityn vuosittainen tutkimus osoittaa, että suurten globaalien brändien edustajista 60 % aikoo kasvattaa mediabudjettejaan vuonna 2024.
YouTube tehostaa maailmanlaajuisia pyrkimyksiään estääkseen mainostenesto-ohjelmien käytön alustallaan.
EU:n lainsäätäjät torjuvat viherpesua: "Ei enää hiilineutraaleja banaaneja."
Uuden tilausmallin lanseerauksen lisäksi Meta ilmoitti keskeyttävänsä mainonnan alle 18-vuotiaille.
Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.
Viime vuosien globaalit kriisit ja trendit ovat avanneet kansainvälistyville suomalaisyrityksille uusia mahdollisuuksia. Maailmalla kantavat parhaiten vahva brändi ja kohdemaata kunnioittava, lokalisoitu toteutus.