Meta lanseeraa tilausmallin mainosvapaalle Facebookille ja Instagramille
Uuden tilausmallin lanseerauksen lisäksi Meta ilmoitti keskeyttävänsä mainonnan alle 18-vuotiaille.
Uuden tilausmallin lanseerauksen lisäksi Meta ilmoitti keskeyttävänsä mainonnan alle 18-vuotiaille.
Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.
Viime vuosien globaalit kriisit ja trendit ovat avanneet kansainvälistyville suomalaisyrityksille uusia mahdollisuuksia. Maailmalla kantavat parhaiten vahva brändi ja kohdemaata kunnioittava, lokalisoitu toteutus.
Maanantaina 23.10. tehtiin suomalaista Cannes Lions -historiaa. Marketing Finlandin järjestämässä tilaisuudessa jaettiin ensimmäistä kertaa leijonat kesän suomalaisille Cannes Festivals of Creativity -voittajille.
Sonja Vuorinen, Hill+Knowlton Strategies on Eurobest Young Creatives -kilpailun tuomaristossa. Kilpailun deadline on 13.11.
Vuoden 2023 Effie Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 40 asiantuntevaa tuomaria, päätuomarina toimii Riku Vassinen hasan & partnersilta.
Aiemmin Salmenkivi johti Samsungin maailmanlaajuista markkinointistrategiaa markkinointitoimisto Ogilvyssa New Yorkissa.
WFA:n tuoreen kyselytutkimuksen mukaan markkinointialan inkluusiopisteet ovat pysyneet samalla tasolla edellisvuoteen verrattuna. Suomen raportti kertoo, että ikä koetaan alalla haittana.
Kouvolan Lakritsi on esimerkki siitä, kuinka intohimo ja rohkeus olla erilainen ovat vieneet brändin parissakymmenessä vuodessa Suomen parhaasta maailman parhaaksi. ”Vain erottautumalla voi menestyä”, sanoo intohimoisesti lakritsiin suhtautuva toimitusjohtaja Timo Nisula.