Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 24
#kestävä kehitys #Sustainable Marketing 2030 #tutkimus #vastuullisuus

Vastuullinen markkinointi 2030 -raportti: Markkinointi ei muutu riittävän nopeasti

Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus ei kehity vielä riittävän nopeasti, mutta yritysten valmius muutokseen on selvästi kasvussa.

huhti 24
#maksuehdot #sopimus #sopimusehdot #VoxComm #yhteistyö

VoxComm ja EACA kehottavat toimistoja ja asiakkaita tiedostamaan pitkien maksuehtojen vahingolliset seuraukset markkinoinnin ja viestinnän alaan

EACA ja VoxComm kehottavat kiinnittämään huomiota alan pitkiin maksuehtoihin ja niiden vahingollisiin vaikutuksiin.

huhti 24
#Cannes Lions Awards #kilpailu #luovuus #Young Lions Finland

Young Lions Finland-suunnittelukilpailun voittajat valittu

Suomen lupaavimmat nuoret markkinoinnin ja viestinnän osaajat on palkittu 30-vuotiaille ja sitä nuoremmille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatussa Young Lions Finland -suunnittelukilpailussa.

huhti 21
#kampanja #kilpailu #luovuus #palkinto #Vuoden Huiput

Vuoden Huiput 2022 palkittiin

Grafian Vuoden Huiput 2022 -kilpailun palkinnot jaettiin 20.4.2023 gaalassa. Kilpailun Grand Prix’n voitti Staartin Porin kaupungille suunnittelema "Porisuhde".

huhti 20
#AI #Google #kampanja #luovuus #tekoäly #työkalu

Google tuo tekoälyä hyödyntävän kampanjatyökalun

Google aikoo tuoda tänä vuonna generatiivisen tekoälyn työkalun, jonka avulla mainostajat voivat syöttää luovia elementtejä ja tuottaa räätälöityjä kampanjoita.

huhti 20
#AI #generatiivinen #tekoäly #tuottavuus #työelämä

Tutkimus: Generatiivisen tekoälyn toivotaan korvaavan työtehtäviä ja lisäävän työn tuottavuutta

Tuore kyselytutkimus kertoo, että selkeä enemmistö vastaajista (62 %) uskoo AI:n säästävän työaikaa ja resursseja.

huhti 19
#asiakaskokemus #innovaatio #IPR #palkinto #Vuoden brändi

Genelec voitti Vuoden brändi 2023 -palkinnon

Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -palkinnon sai Genelec Oy, joka on vuonna 1978 perustettu kaiutinjärjestelmiä valmistava perheyritys. Genelec palkittiin Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä -tilaisuudessa.

huhti 12
#kampanja #kilpailu #luovuus #YouTube Works Awards

Nordic YouTube Works Awards -kilpailun finalistit on valittu

Pohjoismaisen YouTube Works Awardsin finalistien joukossa on Suomesta Nord DDB:n ja McDonald’sin "Yhdemmäisyys kuuluu kaikille" -kampanja.

huhti 11
#brand safety #bränditurvallisuus #GARM #Meta #vastuullisuus

Meta lanseerasi uuden bränditurvallisuustyökalun

Meta antaa jatkossa mainostajille kontrollin siihen, millaisen sisällön vieressä heidän mainoksensa näkyy Instagramin ja Facebookin syötteissä.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • …
  • 136
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top