The dupe phenomenon
Dupes (duplicates) stands for the Gen Z abbreviation of products that are intentionally designed to resemble or imitate popular or high-end items, usually with similar packaging, appearance or functionality.
Dupes (duplicates) stands for the Gen Z abbreviation of products that are intentionally designed to resemble or imitate popular or high-end items, usually with similar packaging, appearance or functionality.
Meta aikoo pyytää käyttäjiltä suostumusta henkilötietojen keräämiseen EU:ssa. TikTok puolestaan ilmoitti uusista toimenpiteistä EU:n digitaalisten palvelujen asetukseen (DSA) liittyen.
N2 Helsingin toimipisteessä tulee työskentelemään yhteensä 125 työntekijää, kun Wunderman Thompson Finlandin 35 työntekijää siirtyvät samoihin tiloihin syyskuun alussa.
Blogi | "Matkan aikana ratkesi muutamakin solmussa ollut brief – ja kaupan päälle syntyi vielä monia potentiaalisia intohimoprojekteja sekä proaktiivisia ideoita asiakkaille ehdotettavaksi."
Generatiiviset tekoälyt antavat ennennäkemättömiä mahdollisuuksia luoda vaikuttavaa sisältöä ja tehostaa toimintaa. MRKTNG-lehden artikkelissa Sherpan Head of AI & Innovations Jukka Niittymaa esittelee kiinnostavia generatiivisia tekoälyjä.
Film-kategorian palkinnot jaettiin perjantaina. Kaksi kampanjaa palkittiin Grand Prix'llä.
Kampanja voitti pronssileijonan Brand Experience & Activation -kategorian sarjassa Social Engagement & Integration for Live Experience.
Nalle Sjöbladin ohjaama ja Henri Hämäläisen tuottama 20 minuutin mittainen Clash from the Past voitti tiistaina Cannes Lions -festivaaleilla kaksi Grand Prix -palkintoa.
Erma&Reinikainen toi Musti ja Mirri-kampanjallaan Suomeen kolmannen leijonan DDB Nordin ja McDonaldsin McDripin yhden hopean ja yhden pronssin lisäksi. Pronssinen jalopeura irtosi mediakategoriasta.