Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

elo 26
#Fiskars #Suomen arvostetuimmat brändit #Taloustutkimus

Suomen arvostetuimmat brändit 2022

Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimuksessa kärkeen sijoittui jälleen Fiskars.

elo 24
#digimainonta #Kantar #mediamainonta #verkkomainonta

Digimainonnan kasvu jatkuu vahvana

Kantarin tuoreen raportin mukaan verkkomedian kasvu verrattuna vuoden takaiseen ajankohtaan oli 13 %. Kasvua oli myös elokuvamainonnassa, ulko- ja radiomainonnassa.

elo 18
#digimarkkinointi #eväste #kohdentaminen #kolmannen osapuolen evästeet #yksityisyys

Google lykkää evästemuutokset vuoteen 2024

Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat Chrome-selaimesta näillä näkymin vasta vuoden 2024 jälkipuoliskolla.

elo 16
#analytiikka #Edunvalvonta #koulutus #osaaja #talent management #verkkokauppa

WFA: Pula osaajista haittaa jo liiketoimintaa

WFA:n tuore raportti kertoo, että etenkin datan, analytiikan ja verkkokaupan osaajien puute vaikeuttaa liiketoimintaa.

heinä 5
#Cannes #Cannes Lions 2022 #Cannes Lions Festival

Cannes Lions 2022 – Juniorina Cannesissa

"Ensikertalaisena voin todeta, että Cannes antoi paljon enemmän, kuin mitä osasin kuvitella ja ylitti kaikki odotukseni."

heinä 4
#Cannes #Cannes Lions 2022 #NFT

Cannes Lions 2022 -festivaali ensikertalaisen silmin 

"Ensimmäisen päivän tunne – jatkuva fomo. Passilla pääsee todella laajaan ohjelmatarjontaan, josta iso osa jää kokematta."

heinä 1
#Cannes 2022 #Cannes Lions 2022 #case #kisatyö #PR #sosiaalinen media #ulkomainonta

Cannes Lions -konkarikävijä Jani Halme jakaa ajatuksensa vuoden 2022 tapahtumasta

Jani Halmeen tärkeimmät syyt käydä Cannesissa ovat inspiroituminen ja kisatöiden katsominen.

kesä 30
#Cannes #Cannes Lions #Cannes Lions 2022

Tämä jäi päällimmäisenä mieleen Cannesista 2022 

"Loistavasta ja runsaasta ohjelmasta huolimatta itselleni parasta antia olivat keskustelut muiden Cannesiin suunnanneiden kanssa."

kesä 29
#Cannes Lions #Cannes Lions 2022 #kampanja #tuomaristo

Cannes Lions -kisan suomalaistuomarit: mitä opimme?

Cannes Lionsin tuomaristoon tänä vuonna valitut kolme suomalaista tuomaria kertovat kilpailukampanjoissa nousseista teemoista sekä kokemuksiaan tuomaroinnista.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top