Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

loka 20
#Google #kohdentaminen #käyttäjätiedot #My Ad Center #personointi #yksityisyys

Googlen käyttäjätietojen hallintaan uusi palvelu: My Ad Center

My Ad Center -palvelun asetusten avulla käyttäjät voivat valita, millaisia mainoksia he haluavat nähdä Googlen haussa ja YouTubessa sekä Googlen mainosverkostossa – ja mitä tietoja he haluavat Googlen käyttävän kohdentamiseen.

loka 12
#Media Budget Flash Survey #mediabudjetti #mediainvestoinnit #WFA

WFA & Ebiquity: mediabudjetit vuonna 2023 – joka kolmas aikoo vähentää panostuksiaan

Tuore Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin.

loka 12
#brändi #Hartwall #menestysresepti #Original Long Drink #strategia

Hartwall Original Long Drink – jo nimi velvoittaa

Hartwall Original Long Drink juhlii markkinajohtajana lonkeron 70-vuotisjuhlavuotta. Markkinoinnissa originaali tarina ja kansallinen tunnettuus on vahvuus, mutta historiaan ei voi jäädä kiinni.

loka 11
#Effie Awards Finland #gaala #ohjausryhmä #tuomaristo

Effie-tuomaristo 2022

Vuoden 2022 Effie Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 41 asiantuntevaa tuomaria. Kaksi tuomaristoa valitsee vuoden tuloksellisimmat markkinointikampanjat.

loka 11
#diversiteetti #luovuus #monimuotoisuus #viestintä

Erilaisuus ruokkii luovuutta viestinnässäkin

Blogi | "Viime vuonna julkaistun tutkimuksen mukaan me viestijät olemme aika yhdestä puusta veistettyjä."

loka 6
#Cannes Lions #Festival of Creativity #luovuus #menestys

Cannes Lions – sinne pitää päästä

Cannes Lions on valtava mahdollisuus inspiroitua ja tasata näkemyksensä maailman kärjen kanssa, sillä valtava huipputöiden ja huipputekijöiden kohtaaminen ei voi olla vaikuttamatta.

loka 5
#kilpailuetu #luovatyöelämä2030 #luovuus #menestystekijä #parempityöelämä

Luovuus tuli nurkkahuoneisiin

"Luovuus ei ole enää yrityksissä vain markkinointi-, viestintä- ja mainosihmisten asia. Voi sanoa, että luovuus on tullut kulmahuoneisiin. Vihdoin."

loka 5
#luovuus #metaversumi #NFT #taide #tulevaisuus #virtuaalivaluutta #web 3.0

NFT ja metaversumi – floppeja vai suuria mahdollisuuksia?

NFT- ja metaversumiasiantuntijat paljastavat, mistä menestys on kiinni.

loka 5
#avoimuus #rahoitus #sijoittajaviestintä #tulevaisuus #vastuullisuus #viestintä

Proaktiivinen sijoittajaviestintä tukee vastuullisuutta ja siivittää innovaatioita

Sijoittajaviestintä on muuttunut yhä proaktiivisemmaksi, ja innovaatioiden kaupallistaminen kysyy viestijöiltä kekseliäisyyttä ja taitoa kiteyttää mutkikkaita asioita kiinnostavasti.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • …
  • 146
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top