Laskennallisen luovuuden vallankumous
Blogi | Ihmiset suunnittelevat, tutkivat, luovat insightin, creailevat, vertailevat, tekevät kuluttajatestejä ja fokusryhmiä. Koneellisessa prosessissa kaikki tuo on jo sisällä lopputuotoksessa.
Blogi | Ihmiset suunnittelevat, tutkivat, luovat insightin, creailevat, vertailevat, tekevät kuluttajatestejä ja fokusryhmiä. Koneellisessa prosessissa kaikki tuo on jo sisällä lopputuotoksessa.
Blogi | Tunteet ovat äärimmäisen monimutkaisia, joustavia järjestelmiä, joiden taustalla ovat biologiamme ja kulttuurimme: mitä olemme oppineet ja mitä ajattelemme.
TBWA\Helsingin Burger King Finlandille tekemä kampanja "Love Conquers All" sai pronssileijonan. Onnittelut voittajille!
Tiistaina Cannesissa palkittiin kahdella kultaleijonalla ja yhdellä pronssileijonalla brasilialainen kampanja "Salla 2032: House of Lapland".
Suomalaisia kampanjoita on hienosti mukana Cannes Lions shortlistoilla.
In response to the pandemic, brand investment has been substantially reduced and budgets have shifted towards digital commerce.
S-ryhmän kampanja voitti tänään kultaisen leijonan Media-sarjassa. Onnittelut voittajille!
Koronakriisi alkaa hellittää. Markkinoinnin ja viestinnän tekijät suhtautuvat syksyyn positiivisesti.
WARC Awards for Effectiveness: Neste & Mantsinen "Zero Exclusion" sai pronssia Business to Business -sarjassa.