Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

heinä 29
#etätyö #hybridityö #luovuus #työyhteisöviestintä #viestintä #vuorovaikutus #yhteisöllisyys

Huomisen työyhteisöviestintä antaa tilaa sattumanvaraiselle inhimillisyydelle

Blogi | Elokuussa 2021 alkaa hybridityön aikakausi, jossa organisaation menestys luodaan johtamalla kasvokkaisten ja digikohtaamisen tasapainoa.

heinä 15
#algoritmit #data #Henri Hyppönen #luovuus #merkitys #tekoäly

Laskennallisen luovuuden vallankumous

Blogi | Ihmiset suunnittelevat, tutkivat, luovat insightin, creailevat, vertailevat, tekevät kuluttajatestejä ja fokusryhmiä. Koneellisessa prosessissa kaikki tuo on jo sisällä lopputuotoksessa.

heinä 8
#Helinä Leppänen #ideat #kognitiivinen #päätökset #tunteet

Sinä olet ihminen, muistatko

Blogi | Tunteet ovat äärimmäisen monimutkaisia, joustavia järjestelmiä, joiden taustalla ovat biologiamme ja kulttuurimme: mitä olemme oppineet ja mitä ajattelemme.

kesä 23
#Burger King #Cannes Lions 2021 #pronssileijona #TBWA\Helsinki

Burger King Finland ja TBWA\Helsinki: pronssia Cannesissa!

TBWA\Helsingin Burger King Finlandille tekemä kampanja "Love Conquers All" sai pronssileijonan. Onnittelut voittajille!

kesä 23
#Cannes Lions 2021 #ilmastonmuutos #Salla 2032 #voittaja

Brasilialainen ilmastokampanja ”Salla 2032: House of Lapland” voittoisana Cannesissa

Tiistaina Cannesissa palkittiin kahdella kultaleijonalla ja yhdellä pronssileijonalla brasilialainen kampanja "Salla 2032: House of Lapland".

kesä 23
#Cannes Lions 2021 #shortlista

Cannes Lions: shortlistatut suomalaiset kampanjat

Suomalaisia kampanjoita on hienosti mukana Cannes Lions shortlistoilla.

kesä 23
#brand #brändi #digital commerce #e-commerce #verkkokauppa

WARC: Rethinking Brand for the Rise of Digital Commerce

In response to the pandemic, brand investment has been substantially reduced and budgets have shifted towards digital commerce.

kesä 22
#Cannes Lions 2021 #Kultainen Leijona #S-ryhmä #voittaja

S-ryhmälle ja Solitalle kultaa Cannesissa!

S-ryhmän kampanja voitti tänään kultaisen leijonan Media-sarjassa. Onnittelut voittajille!

kesä 22
#markkinointi #Markkinointibarometri #markkinointiviestintä #viestintä

Lähes 90 % yrityksistä panostaa markkinointiin ja viestintään tulevana syksynä

Koronakriisi alkaa hellittää. Markkinoinnin ja viestinnän tekijät suhtautuvat syksyyn positiivisesti.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • …
  • 137
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top