Korona-aika on vaikuttanut myönteisesti yritysten kiinnostukseen tehdä yhteistyötä järjestöjen kanssa
Lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistäminen sekä ympäristön- ja luonnonsuojelu ovat yrityksiä kiinnostavia kohteita.
Lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistäminen sekä ympäristön- ja luonnonsuojelu ovat yrityksiä kiinnostavia kohteita.
Marketing Finland will sponsor the entry fee for 2 teams.
Kampanja pyrkii lisäämään keskustelua ja tietoisuutta antamisesta: ajan, avun, hyvänmielentekojen sekä lahjoitusten muodossa.
Greenpeace ja 20 muuta ympäristöjärjestöä ajaa fossiilisten polttoaineiden mainonnan ja sponsoroinnin kieltoa Euroopassa.
Blogi | "Törmäilyn tuloksena syntyy ideoita ja lopulta parempaa markkinointia."
Pian on aika juhlistaa vuoden 2021 parhaimpia viestintätöitä sekä Finnish Comms Awardsin 10. juhlavuotta!
Tapaus osoitti somejättien haavoittuvaisuuden ja oli muistutus yrityksille siitä, miksi näkyvyyttä ei kannata keskittää vain yhden alustatoimijan varaan.
Vuodet ulkomaantoimittajana sotatantereilla ovat luoneet perspektiiviä sille mikä elämässä on merkityksellistä ja miten ihminen ja yhteisö toimivat muutoksessa.
Ensimmäisen kierroksen tuomaristo valitsee finalistit ja toisen kierroksen tuomaristo valitsee voittajat.