Itäisen Euroopan viestintäalan kilpailun DL 15.10.
Eventiada IPRA GWA esittelee itäisen Euroopan tai Kaukasuksen alueen maiden viestintää.
Eventiada IPRA GWA esittelee itäisen Euroopan tai Kaukasuksen alueen maiden viestintää.
Blogi | "Yritys ei voi nousta alansa ajatusjohtajaksi puhumalla vain itsestään, tuotteistaan ja palveluistaan."
Ilmoittautuminen kilpailuun on nyt avoinna, ja osallistumisen ensimmäinen deadline on 7.10.2021.
Blogi | "Mitä jos emme tyytyisikään vain tuloksellisuuteen, vaan pohtisimme, minkä vaikutuksen olemme saaneet aikaiseksi?"
Planet Pledge -hankkeen tavoitteena on sitouttaa ilmastokriisin torjntaan niin yritysten markkinointitiimit kuin mukana olevien yritysten tuotteita ja palveluita ostavat kuluttajat.
Kantarin selvityksen mukaan selvä enemmistö markkinoijista sanoo kasvattavansa online-videomainontaa ja vaikuttajamarkkinointia.
Kisan voittaja pääsee toteuttamaan podcast-ideansa ilmaiseksi.
Laki edellyttää luvan saamista kaikkien henkilökohtaisten tietojen käyttöön
Laki kieltää fossiilisten polttoaineiden, lyhyiden kotimaisten lentojen ja uusien autojen mainonnan.