Urapolku: Sami Särkelä
Sami Särkelällä on markkinointi ja myynti edelleen verissä. Hän arvostaa tiimityötä ja osaavia ihmisiä, istuvat nämä millä puolella pöytää tahansa.
Sami Särkelällä on markkinointi ja myynti edelleen verissä. Hän arvostaa tiimityötä ja osaavia ihmisiä, istuvat nämä millä puolella pöytää tahansa.
Laajan vaikuttajakyselyn mukaan verkkokaupan tärkeimmät kehityssuunnat vuosille 2020-2021.
Thomas Kolster esittelee markkinoijien neljä erilaista tapaa reagoida kriisin aikana.
Mikä yhdistää 360-videoita ja Finnairia?…
”Better Marketing” ei ole pelkästään…
Pentik Oy:n toimitusjohtaja KTM Riikka…
Brändin ääni-identiteetti auttaa erottautumaan kilpailijoista ja…
Finnair on omalta osaltaan luomassa…
Yrityksille on tärkeää löytää aito purpose,…