Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

joulu 12
#ennuste #kasvu #talous #vihreä siirtymä

Vihreä siirtymä ja rohkeat investoinnit markkinointiviestintään ovat Suomen suuret mahdollisuudet

Pääekonomistit Reijo Heiskanen OP Ryhmästä ja Penna Urrila Elinkeinoelämän keskusliitosta jakavat MRKTNG-lehden lukijoille ajatuksiaan Suomen talouden tilasta ja näkymistä.

marras 14
#data #luovuus #suostuttelu #teknolgia

Sir John Hegarty: Luovuus menestyksen generaattorina

Viime viikolla Tallinnassa pidetyssä Making Sense -seminaarissa puhunut Sir John Hegarty kyseenalaistaa tavan, jolla teemme markkinointia.

marras 1
#brändi #kansainvälistyminen #kilpailuetu #rohkeus #uudet markkinat #vastuullisuus

Kansainvälisille markkinoille rohkeasti brändi edellä

Viime vuosien globaalit kriisit ja trendit ovat avanneet kansainvälistyville suomalaisyrityksille uusia mahdollisuuksia. Maailmalla kantavat parhaiten vahva brändi ja kohdemaata kunnioittava, lokalisoitu toteutus.

loka 25
#DEI #inkluusio #monimuotoisuus #syrjintä #tasa-arvo #työhyvinvointi
Paula Harmaala

”Inkluusio on matka, jolla on aina mahdollista kehittyä”

WFA:n tuoreen kyselytutkimuksen mukaan markkinointialan inkluusiopisteet ovat pysyneet samalla tasolla edellisvuoteen verrattuna. Suomen raportti kertoo, että ikä koetaan alalla haittana.

loka 19
#case #opinnäytetyö #opiskelijat #rekrytointi #tulevaisuuden tekijät

Tulevaisuuden tekijät – case Jobly

"Ammattikorkeakoulun opintojaksolla markkinoinnin tulevaisuuden tähtipelaajaksi." Case Jobly.

loka 18
#HR #monimuotoisuus #motivointi #osaajat #työelämä #ura

Merkityksellisyys saa ihmiset pysymään töissä

Väestö ikääntyy, Suomeen syntyy ennätyksellisen vähän lapsia, noin 20 000 työikäistä jää vuosittain työkyvyttömyyseläkkeelle ja työsuhteet ovat murroksessa. Lisää pakkaa sekoittaa tekoäly, joka muuttaa työelämää, osaamisvaatimuksia ja työvoiman tarvetta.

loka 10
#Cannes Lions #huumori #kampanja #Paula Harmaala #Sanna Kolamo #tekoäly #trendit
Paula Harmaala

Cannes Lions 2023: ”Tekoäly syrjäytti metaversumin”

Brändit ottavat jalansijaa yhteiskunnallisissa asioissa ja tekoäly vie. Viime vuoden synkistelyn jälkeen on ilo palannut markkinointiin. Mitä trendejä on nähtävissä Cannes Lions 2023 kilpailutöiden kautta?

loka 10
#ilmiö #inspiraatio #kampanja #luovuus #taide

Sir John Hegarty: Inspiraation lähteitä

Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.

loka 9
#Cannes Lions #data #huumori #luovuus #teknologia

Näkökulma: mitä kotiin viemisinä Cannes Lionsista?

"Kaveriksi kannattaa ottaa tekoäly, data ohjaa valintoja, luottamukseen panostaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin, tuoreita näkökulmia kaivataan."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 21
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top