WFA ja Ebiquity: suurten brändien mediabudjetit ovat kasvussa
WFA:n ja Ebiquityn vuosittainen tutkimus osoittaa, että suurten globaalien brändien edustajista 60 % aikoo kasvattaa mediabudjettejaan vuonna 2024.
WFA:n ja Ebiquityn vuosittainen tutkimus osoittaa, että suurten globaalien brändien edustajista 60 % aikoo kasvattaa mediabudjettejaan vuonna 2024.
YouTube tehostaa maailmanlaajuisia pyrkimyksiään estääkseen mainostenesto-ohjelmien käytön alustallaan.
EU:n lainsäätäjät torjuvat viherpesua: "Ei enää hiilineutraaleja banaaneja."
Uuden tilausmallin lanseerauksen lisäksi Meta ilmoitti keskeyttävänsä mainonnan alle 18-vuotiaille.
Kurio on finalistina kuudessa eri sarjassa ICCO Global Awards -kilpailussa. Netprofile on shortlistattu kilpailun kolmessa eri sarjassa.
Viime vuosien globaalit kriisit ja trendit ovat avanneet kansainvälistyville suomalaisyrityksille uusia mahdollisuuksia. Maailmalla kantavat parhaiten vahva brändi ja kohdemaata kunnioittava, lokalisoitu toteutus.
Maanantaina 23.10. tehtiin suomalaista Cannes Lions -historiaa. Marketing Finlandin järjestämässä tilaisuudessa jaettiin ensimmäistä kertaa leijonat kesän suomalaisille Cannes Festivals of Creativity -voittajille.
Sonja Vuorinen, Hill+Knowlton Strategies on Eurobest Young Creatives -kilpailun tuomaristossa. Kilpailun deadline on 13.11.
Vuoden 2023 Effie Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 40 asiantuntevaa tuomaria, päätuomarina toimii Riku Vassinen hasan & partnersilta.