Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

loka 26
#Eurobest Young Creatives #Maria Kuutsa #TikTok #tuomaristo

TBWA:n Maria Kuutsa Eurobest Young Creatives ja TikTok Awards -tuomaristoihin

TBWA\Helsingin Head of Social & Content Maria Kuutsa on valittu ainoana suomalaisena sekä Eurobest Young Creatives että TikTok Awards -tuomaristoihin.

loka 25
#vaikuttajamarkkinointi #vaikuttajat #verotus #vetoomus

Marketing Finlandin vetoomus vaikuttajien verotuksen kohtuullistamisesta

On tärkeää löytää verotukseen malli, joka kannustaa vaikuttajia kehittämään liiketoimintaa ja on linjassa muiden Euroopan maiden sekä muiden vastaavien ammattien verotuksen kanssa.

loka 25
#digimainonta #läpinäkyvyys #ohjelmallinen ostaminen

Tutkimus: digimainonnan läpinäkyvyys tärkeää mainostajille

Lähes kolmasosa mainostajista (31 %) on sitä mieltä, että voisivat vaihtaa mainonnan teknologia-alustaa tai -kumppania, mikäli riittävää läpinäkyvyyttä ei olisi.

loka 20
#Google #kohdentaminen #käyttäjätiedot #My Ad Center #personointi #yksityisyys

Googlen käyttäjätietojen hallintaan uusi palvelu: My Ad Center

My Ad Center -palvelun asetusten avulla käyttäjät voivat valita, millaisia mainoksia he haluavat nähdä Googlen haussa ja YouTubessa sekä Googlen mainosverkostossa – ja mitä tietoja he haluavat Googlen käyttävän kohdentamiseen.

loka 12
#Media Budget Flash Survey #mediabudjetti #mediainvestoinnit #WFA

WFA & Ebiquity: mediabudjetit vuonna 2023 – joka kolmas aikoo vähentää panostuksiaan

Tuore Media Budget Flash Survey selvitti laskusuhdanteen vaikutuksia tulevan vuoden mediabudjetteihin.

loka 12
#brändi #Hartwall #menestysresepti #Original Long Drink #strategia

Hartwall Original Long Drink – jo nimi velvoittaa

Hartwall Original Long Drink juhlii markkinajohtajana lonkeron 70-vuotisjuhlavuotta. Markkinoinnissa originaali tarina ja kansallinen tunnettuus on vahvuus, mutta historiaan ei voi jäädä kiinni.

loka 11
#Effie Awards Finland #gaala #ohjausryhmä #tuomaristo

Effie-tuomaristo 2022

Vuoden 2022 Effie Finland -kilpailun tuomaristossa on yhteensä 41 asiantuntevaa tuomaria. Kaksi tuomaristoa valitsee vuoden tuloksellisimmat markkinointikampanjat.

loka 11
#diversiteetti #luovuus #monimuotoisuus #viestintä

Erilaisuus ruokkii luovuutta viestinnässäkin

Blogi | "Viime vuonna julkaistun tutkimuksen mukaan me viestijät olemme aika yhdestä puusta veistettyjä."

loka 6
#Cannes Lions #Festival of Creativity #luovuus #menestys

Cannes Lions – sinne pitää päästä

Cannes Lions on valtava mahdollisuus inspiroitua ja tasata näkemyksensä maailman kärjen kanssa, sillä valtava huipputöiden ja huipputekijöiden kohtaaminen ei voi olla vaikuttamatta.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • …
  • 144
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top