Salesforce: Cyber Week ja Black Friday rikkoivat myyntiennätyksiä
Salesforce julkaisi dataa yli 1,5 miljardin ostajan verkkokauppatottumuksista marraskuussa, dataan sisältyy Black Friday ja Cyber Week.
Salesforce julkaisi dataa yli 1,5 miljardin ostajan verkkokauppatottumuksista marraskuussa, dataan sisältyy Black Friday ja Cyber Week.
Ivalo Creative Agencyn Finlaysonille tekemä Bed Peace -vastuullisuuskampanja voitti pronssia Effie Awards Europe -kilpailussa. Onnea voittajille!
Suomesta shortlistalle nostetut Fortumin ja Lahden kaupungin kampanjat ovat TBWA\Helsingin käsialaa.
Keurig Dr Pepper edellyttää toimistokumppaneiltaan sitoutumista 360 päivän maksuaikatauluun.
Britanniassa selvitetään Facebook-mainonnan kohdentamisen lainmukaisuutta.
Viestintätoimistojen ja vaikuttajayhteisöjen eettisiin periaatteisiin kuuluu läpinäkyvyys kaupallisessa viestinnässä.
Tuore globaali viestintäalan tutkimus ICCO World PR Report 2022-2023 kertoo haasteista etenkin asiantuntijoiden rekrytoinnissa. Liiketoiminnan näkymät ovat pääosin myönteisiä.
Toimistojen kattojärjestö The European Association of Communications Agencies (EACA) muuttui non profit -järjestöksi.
Marimekko esitteli Slushissa konseptin muotialan kiertotaloudesta ja ensimmäisen tuotantonsa metaversumiin.