Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Ihmiset & ajatukset

touko 31
#analytiikka #Informaatiovaikuttaminen #seuranta #Twitter #vaikuttaminen #viestintä

Analytiikka viestinnän tukena

Kun informaatiovaikuttaminen puskee joka tuutista, tiedon seulontaan tarvitaan työkaluja ja ihmisviisautta, jotta kokonaisuudesta voi muodostaa oikean käsityksen ja tehdä sen pohjalta hyviä ratkaisuja.

touko 31
#avoimuus #lobbaaminen #lobbaus #vaikuttaminen #viestintä #vuoropuhelu

Lobbaaminen on osa demokraattista päätöksentekojärjestelmää

Lobbaus on ammattimaista ja suunnitelmallista toimintaa, jolla rakennetaan pitkäjänteisesti suhteita ja luottamusta esimerkiksi yritysten ja päättäjien välillä.

touko 10
#Anna Salo #dentsu Finland #urapolku #verkosto

Urapolku: Anna Salo dentsu Finlandin vetäjäksi

Anna Salo aloitti dentsu Finlandin toimitusjohtajana huhtikuun alussa.

maalis 15
#kestävä kehitys #kulutuskäyttäytyminen #muutos #sankariansa #ympäristö

Miten välttää putoaminen sankariansaan?

Sankariansa-kirjan kirjoittaja ja paremman mainonnan matkasaarnaaja Thomas Kolster kertoo, miten mainostaja voi muuttaa maailmaa paremmaksi.

maalis 7
#ilmastonmuutos #kestävä kehitys #Planet Pledge #SDG #viherpesu #vihreä siirtymä #WFA

Planet Pledge – ensin sitoudutaan, sitten muututaan

Planet Pledge tuo yhteen maailman markkinoijat inspiroimaan ja innostamaan kaikkia kansoja kestävään elämäntapaan.

tammi 7
#diversiteetti #kestävä kehitys #monimuotoisuus #paikallisuus #vastuullisuus

Rekrytoi erilaisuutta, rikastat yrityskulttuuria

Laadukkaita äänentoistolaitteita valmistavan Genelecin yrityskulttuurissa kohtaavat kansainvälisyys ja paikallisuus sulassa sovussa. Henkilöstön diversiteetti on tärkeä osa yrityksen innovaatiotoimintaa.

tammi 5
#asiakaslähtöisyys #asiakasymmärrys #brändi #brändistrategia #kilpailuetu

Brändi kuuluu jokaisen hallituksen ja johtoryhmän pöydälle

Brändi on yrityksen liiketoiminnan sielu ja strateginen ydin, jonka tulee olla jatkuvasti johdon ja hallituksen agendassa.

joulu 21
#AR #immersiivisyys #interaktiivisuus #MR #virtuaalitodellisuus #VR #XR

XR – elä tieto todeksi virtuaalisesti

Lisättyä todellisuutta voi käyttää monipuolisesti esimerkiksi innovatiivisen palvelukonseptin esittelyyn.

joulu 20
#savukkeet #savuttomuus #sähkösavukkeet #sääntely #tupakka

Tupakkayhtiöt joutuvat muuntautumaan – yhtenä ratkaisuna savuttomuus

Suomessa tupakan mainostaminen ja markkinointi on kiellettyä, joten tiedon lisääminen savuttomista vaihtoehdoista on haastavaa.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 21
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top