Tupakkayhtiöt joutuvat muuntautumaan – yhtenä ratkaisuna savuttomuus
Suomessa tupakan mainostaminen ja markkinointi on kiellettyä, joten tiedon lisääminen savuttomista vaihtoehdoista on haastavaa.
Suomessa tupakan mainostaminen ja markkinointi on kiellettyä, joten tiedon lisääminen savuttomista vaihtoehdoista on haastavaa.
Moninaisuudella, inkluusiolla ja yhdenvertaisuudella on tutkitusti myös liiketoiminnallisia hyötyjä.
"Kun brändistä pidetään huolta yrityksen jokaisella tasolla, se lunastaa lupauksensa kaikissa arkisissa kohtaamisissa ja eri kanavissa."
"Nyt tiedän, että uteliaisuus on aina ollut minua eteenpäin ajava voima. Maisemareitti voi olla pitkä, mutta ei minulla ole kiire perille."
Maalittamisen tarkoitus on vaientaa kohde ja saada se huonoon valoon. Organisaation kannattaa tunnistaa jo ennakolta monia vääriä ja valheellisia tietoja, jotka on syytä oikaista.
Edes Fiskarsilla ei ole varaa markkinoinnissaan jättäytyä historian varaan. Kuluttajien silmissä on pysyttävä yhtä tärkeänä ja ajankohtaisena kuin satoja satoja vuosia sitten.
Alustavien tulosten mukaan tavallisimmat syrjinnän muodot perustuvat ikään ja perhestatukseen.
Minttu Räikkönen liittyy Samsung Galaxy -lähettiläiden joukkoon puolisonsa Kimin esimerkin innoittamana.
Mainonnan ja viestinnän konkarit kertovat, miten maailmaa muutetaan paremmaksi paikaksi.