Joutsenmerkki kirittää yritysten ympäristötyötä
Joutsenmerkin pohjoismaisessa mainoskampanjassa kerrotaan tarina niiden tuotteiden silmin, jotka eivät läpäisseet merkin ympäristövaatimuksia.
Joutsenmerkin pohjoismaisessa mainoskampanjassa kerrotaan tarina niiden tuotteiden silmin, jotka eivät läpäisseet merkin ympäristövaatimuksia.
Tekoäly täydentää ihmistä ja tuo tekemiseen supervoimat, mutta mihin tämä kaikki tulee johtamaan? Kaksi tekoälyn ja markkinoinnin asiantuntijaa Jukka Niittymaa ja Mikko Kotila pohtivat, onko tämä uhka vai mahdollisuus.
Twitter on kertonut vetäytyvänsä EU:n disinformaation torjuntaa koskevasta sääntelystä. Tämä on EU-viranomaisten mukaan merkki siitä, ettei yritys suhtaudu vakavasti Digital Services Actin noudattamiseen.
Luovan alan työpaikkoja se uhkaa ja alihankintaketjuja katkoo, mutta samalla avaa ammatillista kysyntää inhimillisyydelle. Luova ala on tekoälyn myötä jo muuttunut, ja on syntynyt kysyntää uudenlaiselle ammattiosaamiselle.
Tuoreen Sustainable Marketing 2030 -tutkimuksen mukaan markkinoinnin vastuullisuus on Pohjoismaissa linjassa muun maailman kanssa.
Blogi | "Elämme jylhiä aikoja, se on selvää. Pönäkkää puhetta kiinnostavampia ovat pienet ihmeet, joilla on suuri vaikutus."
Tulevaisuuden tekijät | "Opiskelijaprojektissa otettiin lumileopardin loikka podcastien tekoon"
Hyvä renki, huono isäntä. Vanha viisaus sanoo tulen olevan suuri voima ja merkittävä apu ihmiselle. Kunhan tuli vain pysyy käsittelijänsä hallinnassa. Mielleyhtymä tekoälyyn on perusteltu.
Urapolku | Omnicom Media Groupin Suomen toimitusjohtaja, KTM Teemu Neiglick opiskeli Kauppakorkeassa tietojärjestelmätieteitä ja verkkokauppamalleja. 1990-luvun lopussa hän rahoitti opintojaan tuntityöläisenä mediatoimiston ATK-tukena.