Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

maalis 4
#ilmiö #ilmiöittäminen #politiikka #yhteiskunnallinen

Tilataan yksi ilmiö, kiitos!

Kuluttajat halusivat brändien vaikuttavan maailman menoon. Huutoon on vastattu.

maalis 4
#3rd party cookies #Chrome #evästeet #evästeettömyys #Google

Google: evästeille ei vaihtoehtoisia korvaajia

Google ei aio tuoda kolmannen osapuolen evästeille korvaavaa ratkaisua.

maalis 3
#jaksaminen #johtaminen #mielenterveys #MIELI ry #työelämä

Hyvä mieli, parempi tulos

Useissa yrityksissä on oivallettu, miten suuri merkitys mielenterveydellä on kykyymme tehdä töitä.

maalis 2
#Antti Tapani #Antti Tuisku #BOND #Grand Effie #S-ryhmä

Brändin lanseerauksen oppikirjaesimerkki

S-ryhmä lanseerasi muotibrändi Antti Tapanin kevättalvella 2020 keskelle juuri puhjennutta pandemiaa. Matkasta jäi käteen monta oppia.

maalis 2
#julkisuuskriisi #kriisiviestintä #luottamus #maine

Julkisuuskriisissä rakennetaan luottamusta

”Vaikka kriisi hätkäyttää, herättää, koskee ja kirpaisee, olisi hyvä nähdä myös se, että vastoinkäymisten myötä on mahdollisuus tehdä asiat paremmin."

helmi 25
#Clubhouse #ilmiöt #keskustelu #klubitalo #puhe #some #startup #ääni

Tuleeko Clubhousesta brändien uusi somelemmikki?

Blogi | Clubhousen keskusteluissa huokuu kohtaamisen ilo ja kunnioitus. Ääni koetaan aidoksi, inhimilliseksi, intiimiksi ja kohteliaaksi.

helmi 24
#digimarkkinointi #Match2One #mittarit #Return On Advertising Spending #ROAS

Tulevaisuuden mittari digimarkkinointiin: ROAS

Blogi | Jonathan Olsson kertoo blogikirjoituksessaan mitä ROAS tarkoittaa ja miten se tulee muuttamaan digimarkkinointia.

helmi 23
#asiakasymmärrys #cookies #data #digimarkkinointi #evästeet #evästeettömyys

Evästeettömyys: ratkaisuja asiakasdatan keräämiseen

Markkinoijille ja julkaisijoille evästeettömyys merkitsee uudenlaisten ratkaisujen etsimistä asiakasdatan keräämiseen ja jalostamiseen.

helmi 22
#Alibaba #Kiina #verkkokauppa #WeChat

Kiinan verkkokauppa ennätyslukemissa

Suomi on eMarketerin ennustessa verkkokaupan TOP 10 -listan seitsemäntenä 14 prosentin osuudella heti USA:n perässä.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • …
  • 146
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top