Tekoäly kuuluu pian jokaisen viestintäosaajan työkalupakkiin
Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.
Tekoäly vyöryy viestintäalalle hurjaa vauhtia. Miksi sen käyttö kannattaa, miten siitä saa parhaan hyödyn irti ja miten välttää virheet ja karikot? Haastattelimme kolmea asiantuntijaa.
Cannes Lions International Festival of Creativity käynnistyy maanantaina. Eilen julkistettiin ensimmäiset shortlistat Innovations, Glass - The Lion for Change ja Titanium -sarjoissa.
Mainonnan eettisen neuvoston tuoreet lausunnot ottavat kantaa piilomainontaan, lapsille sopimattomaan sekä huonoon käytökseen ja väkivaltaan perustuvaan mainontaan.
The following pledge has been designed by representing bodies spanning PR & communications, broadcast media, journalism, institutions, and online media to acknowledge a shared responsibility in tackling misinformation, commit to shared solutions and prevention methods.
Blogi | "Markkinoinnin panostuksien vaikutukset liiketoiminan kehitykseen ja brändin arvon kasvuun on pystyttävä perustelemaan paremmin."
Esittelyssä kolme tuloksellista kampanjaa, joissa hyödynnettiin tekoälyä, avointa dataa ja analytiikkaa: Visit Finland & Dagmar | Nitor | Sniffie & Mertanen Analytics.
Memoria digitalisoi onnistuneesti hautauspalvelun. Mutta miten markkinoida palvelua, jota kukaan ei halua ostaa, vaikka kaikkien on joskus pakko?
Euroopan parlamentti haluaa kieltää TikTokin EU:n toimielimissä ja kansallisissa hallituksissa. Tavoitteena on vähentää EU:n riippuvuutta "korkean riskin maista" kuten Kiinasta ja Venäjästä.
Joutsenmerkin pohjoismaisessa mainoskampanjassa kerrotaan tarina niiden tuotteiden silmin, jotka eivät läpäisseet merkin ympäristövaatimuksia.