Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 28
#arki #kulutustottumukset #luottamus #sosiaalinen media #tulevaisuus

Tutkimus: kriisien vaikutus suomalaisten arkeen

Enää vain kolmannes suomalaisista suhtautuu Venäjän aloittaman hyökkäyssodan myötä tulevaisuuteen luottavaisin mielin. Fokus terveydellisistä huolista on siirtynyt taloudelliseen epävarmuuteen.

huhti 28
#arvot #hyvinvointi #johtaminen #sisäinen viestintä #työyhteisöviestintä

Työyhteisöviestintä on arjessa organisaatioiden Clark Kent – ja Teräsmies silloin kun alkaa tapahtua

Blogi | "Toimintakykyisenä pysyminen on yrityksen paras – tai suoraan sanottuna ehdoton – tapa varmistaa työntekijöidensä hyvinvointi."

huhti 25
#kyberhyökkäys #kyberturvallisuus #Locked Shields #Maanpuolustuskoulutus #NATO

Kyberpuolustus: Suomen joukkue voitti Locked Shields -harjoituksen

Puolustusvoimien ja Maanpuolustuskoulutuksen (MPK) joukkue voitti maailman suurimman teknisen kyberpuolustusharjoituksen.

huhti 21
#liiketoiminta #metaversumi #sovellukset #tulevaisuus

Metaversumi tulee – mitä se tarkoittaa liiketoiminnalle?

Tuoreen globaalin selvityksen mukaan vain kolmannes yrityspäättäjistä uskoo, ettei metaversumi tule edistämään liiketoimintaa. Vastaajista 13 % uskoo sen mullistavan koko liiketoimintaympäristön.

huhti 20
#Edunvalvonta #hyvä tapa #lapset #lausunto #Mainonnan eettinen neuvosto #MEN #piilomainonta #tunnistettavuus

Mainonnan eettisen neuvoston uusimmat lausunnot 1/2022

Tuoreimmat lausunnot ottavat kantaa mm. mainosten tunnistettavuuteen ja lapsille sopimattomaan mainontaan.

huhti 20
#analytiikka #data #dataohjattu markkinointi #Google Analytics #mittaus

Google Analytics 4 korvaa ensi vuonna Universal Analyticsin

Google Analytics 4 on seuraavan sukupolven mittausratkaisu, jonka käytön voi aloittaa jo nyt.

huhti 20
#brändiväärennös #kyberturvallisuus #LinkedIn #tietojenkalastelu #tietoturva #tuotemerkki

Brändiväärennökset tietojen urkinnassa: LinkedIn nousi eniten jäljitellyksi

Useimmin jäljitellyksi brändiksi tammi-maaliskuussa 2022 kiri ensimmäistä kertaa verkkoyhteisöpalvelu LinkedIn. Sen osuus kaikista tietojenkalasteluyrityksistä oli yli puolet.

huhti 19
#luovatyöelämä2030 #luovuus #parempityöelämä #TYÖ2030

Ensimmäistä kertaa historiassa: Millaista luovuutta on Suomessa?

Elämme ja työskentelemme maailman turvallisimmassa maassa ja tutkimusten mukaan olemme myös maailman onnellisin kansa. Mikä voisi olla parempi kasvualusta luovuudelle?

huhti 12
#Global Marketer of the Year #Global Marketer Week

Vastuullisuus, rehellisyys ja tulevaisuus – lue Global Marketer Week 2022:n tärkeimmät nostot

Global Marketer Week oli jälleen tänä vuonna täynnä näkemyksiä ja ajatuksia alan kiinnostavimmilta persoonilta ja edelläkävijöiltä.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • …
  • 137
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top