Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

loka 10
#ilmiö #inspiraatio #kampanja #luovuus #taide

Sir John Hegarty: Inspiraation lähteitä

Legendaarisia kampanjoita brändeille kuten Levi's, Lego, and Audi luonut Sir John Hegarty haluaa osoittaa kuinka luovuus voi parantaa ihmisten elämää ja yritysten tehokkuutta. Lue hänen inspiraation lähteistään.

loka 9
#brändi #henkilöstö #kampanja #menestysresepti #sitouttaminen #uudistus

Menestysresepti: S-Etukortti – henkilökunta ilmiön ytimessä

"Tilipäivästä tehtiin reilussa puolessa vuodessa koko S-ryhmän läpileikkaava asiakasomistajuuden ja S-Etukortin markkinoinnin kattokonsepti."

loka 9
#muutos #oppiminen #urapolku #verkosto

Urapolku: Suvituuli Tuukkanen, Verkkokauppa.com

"Ensinnäkin pitää huolehtia omasta hyvinvoinnista eikä edistää uraa sen kustannuksella. Emme voi antaa parastamme johtajinakaan, jos emme voi itse hyvin."

loka 5
#johtaminen #matalasuhdanne #sisäinen viestintä #strategia #viestintä

Sisäinen viestintä kannattelee turbulenssissa

Meneillään oleva matalasuhdanne aiheuttaa useille yrityksille monenlaisia haasteita. Kun jotkut porskuttavat ja takovat täysillä hurjaa tulosta, toiset kärsivät turbulenssissa.

loka 5
#Eurobest #jury #kilpailu #tuomaristo

Eurobest-tuomaristot julkistettiin. Suomesta mukana SEKin luova johtaja Suvi Lähde

Eurobest on tänään julkaissut tuomaristot, jotka on valittu arvioimaan Euroopan parhaita luovia töitä.

loka 5
#finalistit #Finnish Comms Awards #kilpailu #shortlista #viestintä

Finnish Comms Awardsin 104 hakemuksesta shortlistalle töitä 19 eri toimistosta, voittajat palkitaan 16.11.2023

Tänä vuonna kilpailu sai runsaan ja edustavan osanoton sekä täysin uusia osanottajia. Kilpailun loppusuoralle valittiin 53 kilpailuhakemusta 19 eri toimistosta.

loka 4
#alaikäiset #elintarvikemarkkinointi #kohdentaminen #lapset #piilomainonta

Yhdysvaltain kauppakomissio: lapsille suunnattua mainontaa ja sisältöjä ei tule sekoittaa

Yhdysvaltain kauppakomissio suosittelee, että yritysten, sosiaalisen median vaikuttajien ja kaikkien verkossa lasten tuotteita mainostavien tulisi varoa sekoittamasta mainontaa viihteen, opetuksen tai muiden sisältöjen kanssa.

loka 2
#Golden Drum #kampanja #kilpailu #shortlista

Golden Drum -kilpailu: Suomesta kolme työtä shortlistalle

Golden Drumin suomalaisia finalisteja ovat hasan & partners / Pantone Color Institute, Folk Finland / Myllylahti sekä Reaktor / Metacore.

syys 29
#investoinnit #kasvu #matalasuhdanne #strategia #talous

”Markkinoijat, näyttäkää että teillä on sisua. Ja käyttäkää sitä oikein”

Anne Korkiakosken mukaan pitää tunnistaa ne hetket, jolloin taistelut markkinaosuuksista käydään. "Kehnompina aikoina tehnyt markkinointi-investoinnit maksavat itsensä takaisin. Korkojen kera."

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • …
  • 146
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top