Skip to content

MRKTNG MRKTNG

  • ukraini
  • Työpaikkatori
  • Tilaa lehti
  • Uutiskirje
  • HakuHae sivustolta
  • Etusivu
  • MRKTNG-media
  • Sisällöt kategorioittain
    • Markkinointiuutiset
    • Blogit
    • Luova työelämä 2030
    • Ihmiset & ajatukset
    • Juridiikka
    • Menestystarinat
    • Podcastit
    • Videot
    • Työpaikkatori
  • Mainosta
  • Markkinoinnin kirjoja
  • Markkinoinnin koulutukset
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Uutiset
  • Blogit
  • Luovuus
  • Ihmiset & ajatukset
  • Juridiikka
  • Menestystarinat
  • Videot

Markkinointiuutiset

huhti 11
#Britannia #GDPR #lapset #tietosuoja #TikTok

TikTokille sakot henkilötietojen väärinkäytöstä Britanniassa

Britannian tietosuojaviranomainen määräsi TikTokille 12,7 miljoonan punnan sakot yleisen tietosuoja-asetuksen rikkomuksista.

maalis 30
#KIAF #kilpailu #tuomaristo #Ukraina

KIAF 2023 tuomaristot julkistettiin – mukana neljä tuomaria Suomesta

Kaikkiaan 39 tuomaria 23 maasta ympäri maailmaa arvioivat festivaalitöitä viidessä kansainvälisessä tiimissä. KIAF-tuomaristojen jäseninä on johtavien kansainvälisten mainostoimistojen luovia ja taiteellisia johtajia sekä suunnittelijoita.

maalis 29
#3 x case #Effie Awards Finland #kampanja #kilpailu #menestysresepti

3 x case: Effie Awardsin palkittuja kampanjoita

Esittelyssä kolme Effie Awards Finlandissa palkittua kampanjaa: Wörks & K-Market | Reaktor Creative & Oda | Avidly  & Saka Finland.

maalis 29
#henkilöstö #HR #monimuotoisuus #rekrytointi #sitouttaminen #vastuullisuus

Cityconilla jokainen on mukana vastuullisuustyössä

Vastuullisuusasiat ovat olleet Citycon Oyj:n henkilöstöstrategian ytimessä jo pitkään. Chief Information Officer Kirsi Simola-Laaksonen kertoo, miten tämä näkyy konkreettisesti jokaisen työntekijän arjessa.

maalis 27
#Cannes Lions #kilpailu #luovuus #nuoret #shortlista #Young Lions Finland

Young Lions Finland 2023 -kilpailun finaaliin 23 työtä

Tänä vuonna kilpailuun osallistui 44 tiimiä yhteensä 50 kilpailutyöllä. Näistä shortlistalle nousi 22 tiimiltä yhteensä 23 työtä. Yksi tiimi sai shortille kaksi kilpailutyötä.

maalis 23
#käyttörajoitus #lapset #nuoret #some #tietoturva #TikTok

TikTok esittelee uusia ruutuaikarajoituksia teineille

TikTok kertoo blogissaan asettaneensa oletusarvoisen 60 minuutin ruutuaikarajan 13-17-vuotiaille käyttäjille.

maalis 21
#brändi #kestävä kehitys #Sustainable Brand Index #vastuullisuus

Sustainable Brand Index 2023: Valio nousi vastuullisimmaksi brändiksi

Valio nousee takaisin ykköseksi, kun kuluttajat arvioivat brändien kestävyys- ja vastuullisuustyötä Suomessa. Viime vuoden voittaja, Elovena, sijoittuu kolmanneksi ja S-Ryhmä nousee toiseksi.

maalis 21
#brändi #brändinrakennus #bränditarina #vastuullisuus

Brändin takana: Yliopiston Apteekki

Brändin takana | Yliopiston Apteekki on Helsingin yliopiston omistama apteekkikonserni ja sen tuotot ohjataan takaisin yhteiskuntaan. Brändiä on rakennettu vuodesta 1755 lähtien.

maalis 20
#direktiivi #EU #Green Claims #kestävä kehitys #sääntely #viherpesu #ympäristöväittämät

Viherpesudirektiivi suitsii perusteettomia ympäristöväittämiä

Tänä keväänä EU:n komissiolta odotetaan ehdotusta uudesta viherpesudirektiivistä, jonka myötä markkinoinnissa esitetyt ympäristöväittämät tulevat säännellyiksi aiempaa tarkemmin.

  • « Edellinen sivu
  • 1
  • …
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • …
  • 136
  • Seuraava sivu »

MRKTNG-media

MRKTNG on markkinoinnin asiantuntijamedia, joka käsittelee markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisia teemoja sekä jakaa markkinoinnin ostajien ja tekijöiden kokemuksia. MRKTNG-lehti ilmestyy kerran kvartaalissa. Marketing Finlandin jäsenyritykset edustavat yli 90 % Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista.

Lisätietoja

  • Mediakortti
  • Toimituksen yhteystiedot
  • Tietosuojaseloste
Back to top